7. prosinca 2014.

Novi papir olovka i bol

Može li ljubav opstati u rječima,
S pogledom punim suzama i obećanjem 
Da će popraviti stvari i vratiti oku sjaj?
Postoji li gospodar tišine ili junak
Koji trese nebesa kad me zagrli ovolika
Ogorčenost i očaj.

Tko još voli poljubiti slomljene usne od
Razočarenja i čemera?
Raste li nasa ljubav za iste težnje?
Mogu li naša srca vidjeti zajedničko nebo?

Strah me je kada godine prođu,
I skliznu tugu kao kapi kiše niz staklo,
Zaboravit ću boje tvojih koraka,
I sve ono što me taklo, kao dodir iz mraka,
I zvuk tvoji očiju kada ih sklapaš da mi smiris usne poljubce,

Strah me je da će se u meni razliti rijeke,
Koje će potopiti nasade čekanja kao težnje,
 Da se volimo opet i sretnemo.

Strah me je da će sve ono sto čini mene nesretnicu,
Ostati iza granica sna.
Samo će vjetar šiti lišće na kragnama trajanja bez nas.

Strah me je....

Nema komentara:

Objavi komentar