13. travnja 2013.

Leptir moje ljubavi

Otkinu se noćas kao žuti list,
Par suza iz umornih očiju.
Ono naše nekad,
Još mi uvijek drago.

Strepnja i drhtaj pred dolazak
I poljubac tvoj.
Prava sreća mojih misli,
Koja plovi spokojna mjesečevom stazom,
Pružajući vjernost samo tebi.

A gdje je tvoja vjernost nestala,
Na jeftinom računu njene neiskrene ljubavi,
Koji duplo plaćaš.

Još ti je u duši praznina publika,
Časte te prijatelji stari, bol i alkohol.

Ja znam i kad ti pogled odluta,
Kuda kočije tvojih misli vode,
Nesretan si, znam.

Moje slutnje,
Istine ponižene,
Grliš njeno tijelo,
Milovanjem razbijaš joj noć.

Nikad te nije zanimalo u kojem polju cvijeća,
Leži leptir moje ljubavi?
Tih i gladan tebe,
Iz tvojih dlanova bistre vode,
Iz tvojih očiju topline,
Tebe željan jelene.

Pomalo umire u tvome sjećanju,
Nahranjen tvojom hladnoćom,
Izdajom i laži.

Nema komentara:

Objavi komentar