23. travnja 2013.

IZLET DUŠE


" Riječi su bile toliko plodne - toliko ih se namnožilo, razvrstale su se u parove i udobno smjestile u svaku pjesmu.
Tako se rodila moja prva zbirka pjesama IZLET DUŠE.
Ljubav se igra u bojama čežnje i čekanja, darujući ljepotom plave pupoljke poljubaca.
Kako bi bio lijep svijet bez crnih tonova?
Sjetni stih šapće svoju bol iz mirne rijeke, zelena nijansa njena je nada, žuti su mirisi snova.
Dvoje zagrljenih pored nje, svjedoci su uspomena, i boja moje rane mladosti.
Zbirka započinje pjesmom Još ne mogu otpočeti,
A ostale pjesme imaju svoj slobodan let.
Pozvala sam u njima svoju dušu na izlet, nudeći joj košaricu uspomena, zbilje i sjećanja
uz taktove ličkih zima."


Jasmina Pečenković

Ps: Za promociju knjige jos ne znam ništa,ali to mi je bliska vizija,nebo će već sve posložiti u pravo vrijeme,a ja ću obavjestiti Vas!

Broj komentara: 7:

  1. cestitam i zelim ti puno uspjeha! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. puno sreće!!! monika andrijevic

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Jasmina svida mi se tvoj stil pisanja ,kako bi se reklo srodne smo duse.Zelim ti puno uspjeha i jos mnogo ovako lijepih stihova.
    Rusmira Schrader

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolegice čestitam,da bude još puno lijepih stihova! Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. draga moja kolegice cestitam ti od srca i zelim jos puno uspjeha u zivotu...ELMA H.


    OdgovoriIzbriši