2. lipnja 2013.

IZLET DUŠE-promocija

Prva knjiga koju je moja malenkost izdala, ne skida zadovoljstvo sa moga lica već nekoliko dana. Znate onaj osjećaj kad želite da sve ispadne dobro i kako vi želite? Ali šta da radimo kada se na jednom mjestu osjeti toliko pozitivne energije i gdje vidite da su došli svi ljudi koji su baš željeli da budu tu?

Odgovor; To se upravo desilo te večeri. Svi smo uživali.


Dana 29. Svibnja 2013.godine u prostorijama Gradske galerije u Bihaću održana je promocija moje prve samostalne zbirke IZLET DUŠE, koja je ujedno i plod mog dugogodišnjeg pisanja. Mislim da svaka prva zbirka pjesama treba da se temelji na iskustvu "Nevinosti i Naivnosti" i da se tako nedostižno iskustvo nastoji sačuvati u poeziji koliko god je to moguće, bez obzira na ovladavanje tehnikom, odnosno stjecanjem znanja o tome kako napraviti dobru pjesmu. U ovoj zbirci sabrana su sva moja iskustva;književnosti,ljubavi i prijateljstva.

Počastit ću vas slikama koje će vam najbolje dočarati ono o čemu vam pričam.

Uvodni govor je držao gospodin Vinko Šantić. U ulozi promotora i modelatora moje knjige je bio dr. Slavo Grgić. Stihove je interpretirala moja prijateljica Antonija Kolić, kao i ja sama.
Fantastičnom interpretacijom na gitari nas je pratio Zdravko Ivanek.
Pisanjem poezije bavim se još od osnovno školskih dana. Pišući poeziju stvaram nešto vrlo osobno. Pretačući svoje misli,želje i htijenja u pisanu riječ. Pisanjem otvaram dušu, odnosno čistu emociju koju oduvjek i zauvijek živim. Odlikujem jedan svijet u kojem mogu biti sve što poželim kreirajući ga na način ispreplitanja stvarnih događaja s najdubljom maštom i snovima.
Tko osluškuje tišinu, proživljava prazninu i trag za samim sobom taj neće razumjeti moj način pisanja.
 
Cvijet treba sunce da postane cvijet. Čovjek treba ljubav da postane čovjek.





Hvala mojoj obitelji i prijateljima, što me prate na mom putu do ostvarenja mojih snova.
 Na kraju smo se svi počastili "Slatkom knjigom"

Veliko hvala svima i iskreno se nadam da će uskoro moja knjiga dobiti novu sestru ili brata!
Knjige možete naručiti preko e-mail: ivanmarinic@live.com ili HKD Napredak tel./ 061 965 315.

Nema komentara:

Objavi komentar