21. lipnja 2013.

IZLET DUŠE

U skopu manifestacije Mala scena Plitvička, dana 19. lipnja u Narodnoj knjižnici Plitvička jezera moja je malenkost održala svoju drugu po redu promociju. Iako pred malobrojnom publikom moj Izlet duše zaodjenut stihovima o prekrasnom Ličkom kraju i ljubavi, nije ostavio ravnodušnim nikog. Još jednom sam pokazala kako ne treba ostati površan i prolaziti svjetom sa poluotvorenim očima, uzimajuci ljubav kao nesto najljepše i nadogradivati je maštom već, ono što imamo, i kad izgubimo trebamo gledati i nositi sa manje lijepim stvarima, jer samo tad ostajemo svjesni svojih rana i ožiljaka.

Evo kako je to izgledalo iz fotografske perpektive:


Veliko hvala ravnatelju knjižnice gospodinu Mili Mecevu na susretljivosti i pažnji. 
Dragi moji prijatelji, ostajte mi dobro, uzivajte i dalje u mojim stihovima ovoga ljeta, a na jesen se vidimo na još jednoj promociji u Otočcu.

2 komentara:

  1. Hvala,poezija s mora. U zadnje vrijeme ste slabo aktivni na vasem blogu, ne stignete ili?

    OdgovoriIzbriši