26. srpnja 2013.

Majka zdravlja

Znaš li gdje ja stanujem?
Stanujem na starim temeljima,
Gladna od rata,
Kao kamen popucala,
Okovana starim čeličnim kaputom.

Toplih ruku,
U kojima zaspivate bolesni,
A budite se zdravi,
Iz kojih se hranite vi i vaša djeca,
Nocas sam morala sklopiti,
Presječena godinama,
Koje nosim na svojim krovovima.

Carujem gradom,
A sve vas primam,
Jer svi ste iste krvi moram da vas podsjetim.
Nisam koliba od pruća.
Osluškujem svaki vaš jauk,smjeh i plač.
Čekam i pratim,
 Koliko će te još izdržati do ozdravljenja.

U dobre lječnikove ruke stavljala si nas,
Majko zdravlja,
Pa u život povratila.
Ali se sjećaj na naš utopljeni život.

Jutros,
Kad su ustajali čestiti građani,
Na dnevne poslove,
I kad su prestali lajati psi.
Od ružne noći okupane plamenom,
Strahom,
Vidjela sam te opet Majko zdravlja.
Iz tmine svijesti odvojio se dio mene
Jer sam u tebi prvi put zaplakala,
Kad sam ugledala svijet.

Medicinska sestra, Majci bolnici
Zahvalu rasipam,
Kao zrnca kafe na bijeli stol,
Za sve godine rada provedene u njoj.
Svoje prijatelje molim,
Ovdje i u daljini da damo nasoj
Majci zdravlja novi sjaj,
Zaslužila je treba nas.

 JASMINA PEČENKOVIĆ BIHAĆ

Nema komentara:

Objavi komentar