30. siječnja 2014.

Nestajanje

Popucale su niti tek isprepletene,
Između moje i tvoje stvarnosti.

Znaš li samo kako je meni,
Udahnuti pepeo nakon svakog tvog odlaska,
I kako je ostati iza zaključani vrata,
Dok me miris tame i samoće sustiže,
Svakim novim treptajima.

Možda naše lađe ipak trebaju biti usidrene u snovima,
Jer preduboki su oceni za bisere.
Preumorna jedra za nove oluje.

A za mene ne brini,
Jer i tako nikad nećeš saznati ,
Za razbijene djelove moje duše.
Kako je meni noćas sklupčanoj i samoj u postelji,
Dok brojim zvijezde u nekim prošlim noćima.

Vrisak sumnje prijeti mojim snovima,
I otvara vrata nemirima.
Neće moja šutnja ukloniti maskirane zidove,
Niti će plač isušiti poglede u mraku.
Tek izdah nestajanja bi me spasio.

Tamo se kriju odgovori na sva moja pitanja.
Moram umirjeti da bi se opet rodila
I pronasla svoje izgubljene osmjehe,
Koji čuče u redovima davno ispisanih tajni.
Da li je moja sreća s tobom?

Nedostajanje,
To je sada jedina prepreka da zaspem.
Nedostaje mi tvoj zagrljaj i poljubac,
Prije nego se prepustim savršenim simfonijama mira.
Tvoja slika oživljava moje već sada teške osjećaje,
I potapa dušu da osjeti njihovu gorčinu.

Nema komentara:

Objavi komentar