16. siječnja 2013.

Ne prepoznaje više

 Sreli smo se u prolazu nakon toliko godina.
Uzdahom si svojim razvezao moju kosu,
I poslao vjetar da je zaleluja.
Želio si da naslutim tvoju blizinu,
Ali me nisi zovnuo glasom srca.
Nisam se okrenula iako sam znala da si ti.
Kao da tajnama znam lice.

Ne pamtim više kad ogradiše moje dvore,
Neki nepoznati ljudi.
Kad na njega staviše okove da isrtune u tamnici
Nepravde.

Povezom preko očiju, napitkom magije 
Pred jamu te odvedoše,
 I zapovjediše ti da se odrekneš mene.
A ja danas u toj jami ležim umjesto tebe.
Laž u istini pronađe ali mi niko ne vjerovaše.

Nakon toliko godina ti u meni ugleda sebe. 
To bijaše kao poziv u sred noći dragoj osobi,
Dostavljen na krvoj adresi.
Pričaš mi o nekom našem životu,o nama
 A ne čuješ me kad ti govorim da ja nemam ništa s tim.
Hoćeš da ti ja kažem nešto o ostavljenima,
Koji imaju sudbinu poput delfina,
Kad jednom izgube svoga partnera,
Ne prihvataju više ni jednoga.

2 komentara: