13. siječnja 2013.

Glasovi sjetni

 Kad tišina sklopi mi oči,
Kad sama u tami dodirnem snove,
Ti tiho se privuci,
Šapni mi jednu strofu o sebi,
I dva stiha o ljubavi,
Sad kad nismo zajedno.

Jer ja se bojim,
Čuvari sudbine bih mogli da me odvedu.
Grlit će me tuđe ruke,
Hladne,grube,ne drage.
Gledat će me oči prazne,
I voljeti srce varljivo.

Sve u strahu da ne posrnem,
Sve u strahu da ne zaplačem,
Od želje za tobom.

Osjećam u sebi čežnju i neki teret,
I kod tebe postoji ista čežnja,
Ali nešto je između nas stalo.
Svake nas sekunde daljina sve više dijeli,
Vjerujm da će čežnja prevladati daljinu,
Da će me opet spasiti tvoj dodir nježni.

Ja ću te čekati,
Obećao si doći.
Bit ćemo zagrljeni kao nekad,
Iako će nas u ovoj idili ljubomora tući,
I nikad nas neće odvojiti,
Jer rijeka  naše ljubavi teći će šumom,
I njoj će tajnu reći.

Nema komentara:

Objavi komentar