14. ožujka 2012.

Litice mjeseca

I kad bih ponovno ušao u moj život, 
Ne znam da li bi imala snage
Priznati da te još uvijek volim.
Zato činim sve u nadi da ću uspjeti
Pobjeći od same sebe, 
Od ljubavi koju sam osjetila,
Čim sam te ugledala.

Gdje će nas dovesti naše ponosne,
Duše i povrijeđene sujete?
Svoje milovanje i poljubce,
Unijela sam u godinu dana čekanja, 
Patnje i borbe da te zaboravim 
I želje da te ponovno vidim, 
Makar jednom dodirnem i poljubim.

Ovo je najljepši dan u mom životu,
Jedna suza iskrala mi se iz oka.

Ne mogu vjerovati,
Da smo svo ovo vrijeme patili, 
A nedostajalo nam je samo malo,
Da budemo sretni.
Možda da smo sačekali,
Još jedan tren, 
Da smo se okrenuli iza sebe, 
Možda bi sve bilo drugačije.
Sad je sve to prošlo,
Ja te volim, 
I ti to napokon znaš.

Nema komentara:

Objavi komentar