19. ožujka 2012.

Njemu na zavjet

Njegovat ću sjećanja da ne izblijede,
Hranit ću nadu da je tuga ne ubere,
Čuvat ću ljubav, tvojim imenom će se zvati,
U duši nju ćeš uvijek moći pronaći.

Tražit ću pristanište kad nas život umori,
Uvalu sigurnu gdje nema boli,
Da se oboje odmorimo od ljubavi,lutanja i težnji,
Od beskonačnog traganja i ponora što se skrivaju u sjeni.

Voljet ću te i kad sumlja me nadjača,
Branit ću te kad te nevolje napadnu,
Pružit ću ruke da te dohvatim prije pada,
Utješit te kad tuga nad nama zavlada.

Bit ću uz tebe kad te drugi napuste,
Pružit ću ti rame da na njemu zaplačeš,
Čuvat ću sve tvoje slabosti i tajne.
Štovat ću svet voje vrline i mane.

Neću ti tražiti za uzvrat mnogo,
Samo me voli i čuvaj pred ljudima i Bogom,
Moja je ljubav miraz koji za tebe plačam,
A tvoje srce je danak koji mi za sreću uzvraćaš.
Zvijezdo ti si gore ti nas vidiš sve,gledaj moje tuge moje nevolje,znaš li da ja ne žalim ni za čim osim za njim!

Nema komentara:

Objavi komentar