19. ožujka 2012.

Voljet cu te cjeloga zivota

Ne briši mi riječi sa usana,
Dopusti mi da bar sad kažem,
Koliko sam te voljela,
Vjeruj mi sad,više nego ikad,
Jer neće više biti tog trenutka!

Voljet ću te cijeloga života,
I sanjati o životu u kojem sam tvoja,a ti moj,
O starosti koju dočekujemo zajedno!
Samoća i daljina uvijek će biti moja obzorja,
Puste staze jeseni i zime,tužni pogledi,
Da vidjet ću ti korake,kako mi dolaziš!

Voljet ću te cjeloga života,
Sa željom u duši da ćemo u nebu biti zajedno,
Sa istinom da si me volio,ali drugi su ovako htjeli.
Oprosti mi ako sam pogrešnom riječi ljubav ranila,
Prešutila ono što nisam smjela,
Sve sam to radila kako bi shvatio da sam tu za tebe.
Zauvjek!

Voljet ću te cjeloga života,
Gledaću te preko valova nepravde,mržnje i zla,
Koja nam je nanijeta,
Vječno ću ti iznad njih slati dah svoje ljubavi i vjernosti,
Da ti ne zamagle oči,i pomisliš kako sam te zaboravila,a nisam!

Voljet ću te cjeloga života,dušo moja nepreboljena!

Nema komentara:

Objavi komentar