19. ožujka 2012.

Zelim te vidjeti


Noćas sve više osjećam,
Da sutra ćeš doći,
Umoran od vela njenih laži,
Nošenog na očima...

Žao mi je vremena,
Što od sudbine naše krade dane,
Kao kišu prosipa ih po suncu,
Znaš dragi,sve ih je manje..i
Manje...

Cijela vječnost dovoljna mi neće biti,
Kad se jednom vratiš,
Da te gledam pored sebe,
Kao spas u ovom mom samotničkom
Životu!

Bez tebe sam oko bez pogleda,
Ruka bez dodira,
Noga bez koraka,
I srce patnika...

Kao kroz san čujem zoru,
Kako šapće noći..
"Ne budi je,neće ni sutra doći..."
Suza se topla u snu niz lice slila,
Na jastuk bijeli pala,
Kao da je njen pad duša čula,
Pa je i ona zajecala...

Otvorim oči i vidim samo sjenu,
Na drugoj strani postelje,
Uhvatim je rukom,a ono zrak.
Već odavno tvoja kosa tu ne spava.

Samoća me vuče,
Na prozor zamagljeni,
Kroz okno njegovo još mi više pokazati želi,
Koliko nas milja dijeli,
Koliko daljina?
Pet puta teži i veći,
Neko što je ova moja želja da sad te vidim!

Nema komentara:

Objavi komentar