19. ožujka 2012.

Valentinovo


Zaboravljena u kapi kiše...
U drhtaju rose,na dan zaljubljenih.
Kao sjenka lutam pored sretnih parova,
Bez ljubavi i osmjeha,
Pustim ulicama života.

Na čas me dotakao,blagi susret
Ružinih latica...
Zrak tihe riječi iz daljine nosi,
Kao da mi tvoje srce zbori;
"Nemoj jedina,da ti očima plovi tuga,
A u srcu tišina spava,
Poslušaj moju pjesmu,
Pjeva o nama i ljubavi,
 Koja se samo jednom rađa...
Nemoj jedina,
Da noć obavija plašt oko tvojih želja,
Odspavaj još jedan sank,
I ja ću biti tu,s ružom u ruci."

Biješe to samo iluzija,
Kiša ponovno ispire moje obraze,
Sve oko mene poprima čudesne odsjaje.
Tijelo uvija misli u prazne dodire.
Gdje si sada?
Krenut cu danas,
 Zadnjim sunčevim zrakama,
Jer zaboravih vidjeti kap rose u tvojim
Ruka...

Volim te!

Nema komentara:

Objavi komentar