19. ožujka 2012.

Znaj da sam tu

Kad se osjećaji podjele između jave i sna,
I kad te ruka bola povuče do samoga dna.
Zaviri kroz prozor srca tamo ću biti ja,
Moj osmjeh sačuvan negdje u kutku tvog 
Sjećanja!

Kad ti posljednja nježnost odluta sa dlana,
Kad shvatiš neizvjesnost svih svojih planova,
Poslušaj glazbu jutra,ali ne misli puno na nas.
Poslušaj jecaje vjetra na tren ćeš čuti moj glas.

Kad ti slane kapi kiše,skliznu niz obraze,
Kad sebi priznaš sve svoje poraze,
Kad te samoća slomi i tuga ti u srce kroči,
Pogledaj u ogledalo sudbine i vidjet ćeš moje oči.

Kad shavtiš da je za sve daljine svijeta,
Potreban jedan korak,
Kad ti se život učini bezvrijedan i gorak,
Skloni paučinu zaborava sa našeg neba u snu,
Zatvori oči,zaustavi vrijeme...i vidjet će da sam
TU!

Nema komentara:

Objavi komentar